Firmowe Rewolucje to digitalowa agencja 360°, która łączy synergię działań marketingowych z budową Twojej Marki. Nasze DNA to wzrost biznesu klientów, dla których pracujemy. Łączymy multikanały - online i offline, by wykorzystać każdą możliwość dotarcia do grup docelowych. Działamy w oparciu o model zakupowy klienta – inny dla poszczególnych branż. Strategie budujemy w oparciu o Omnichannel. Efektywność to nasz cel nr 1.
Trudno rozwijać firmę wykonując wciąż te same działania. Pochodną tego są zauważalne spadki sprzedaży lub wzmożone działania konkurentów na rynku. A Przedsiębiorstwa chcą rywalizować, chcą się rozwijać. Taka jest idea postępowania menedżerów.
Konsekwencją tych działań jest maksymalne wykorzystanie pomysłów i sytuacja organizacji staje się trudna. Jedną z przyczyn tego faktu to brak wyznaczenia jasnych celów, wizji i misji Przedsiębiorstwa.
Wyznacza kierunki działań
Określa grupy docelowe
Wskazuje kierunek rozwoju firmy
Pozwala określić przewagi konkurencyjne
Jest planem marketingowym
Określa sposób i miejsce reklamy produktów
Jest harmonogramem działań
Wyznacza KPI
Ustala reguły gry
Przyczyn jest więcej niż należałoby wskazywać:
Po pierwsze Firmy mają obawy przed tworzeniem strategii marketingowych bardzo często z powodu niedostatecznej wiedzy w tym temacie.
Po drugie opracowywanie dokumentu strategii zajmuje bardzo dużo czasu i energii co może powodować mniejszy udział menedżerów w kluczowych obszarach zarządczych firmy – skomentował Andrzej Meler – CEO Firmowe Rewolucje Sp. z o.o.
W Departamencie Strategii Firmowych Rewolucji Sp. z o.o. wypracowaliśmy autorską metodę pracy nad strategią
• 6 etapów strategii,
• 6 tygodni ciężkiej pracy,
• 1 strategia marketingowa
Jak przebiega proces tworzenia strategii marketingowej?
Etap I rozpoczynamy warsztatami z klientem na temat organizacji. Poznajemy firmę, produkty lub usługi, całe otoczenie rynkowe oczami klienta. Poznajemy też oczekiwania, cele, możliwości te zewnętrzne jak i wewnętrzne. To ważny etap z punktu widzenia przyszłego projektowania strategicznego. Pełna współpraca przy powstawaniu dokumentu strategii jest nieodzowna.
Badania marketingowe to etap, który pozwala poznać aktualne zachowania i procesy zachodzące w otoczeniu wewnętrznym jak i zewnętrznym. Wykonujemy uproszczone badania, które stanowią bazę informacji. Pozwala zebrać niezbędną wiedzę, którą wykorzystamy w analizowaniu i kolejnym etapie planowaniu strategicznym.
Część analityczna poświęcona jest dużej mierze weryfikacji zastanego stanu. To tu możemy poznać możliwości jakimi charakteryzuje się Firma i co może uzyskać dzięki tworzeniu planów na przyszłość w ujęciu makro jak i mikrootoczenia.
W tym etapie ustalamy:
• Cele strategiczne SMART jest ważnym narzędziem do postawienie sobie celów jakie nasza MARKA ma spełniać.
• Tu powstaje też pozycjonowanie rynkowe dla marki.
• Opracowanie architektury marki w oparciu o cele strategiczne marki.
• Wskazanie wartości marki.
• Tożsamość wizerunkowa, czyli zmian w komunikacji graficznej,
• Propozycje kolorystyczne i lingwistyczne.
W tym etapie powstaje dokument strategii marketingowej.
• Określimy cele komunikacyjne dla grup docelowych. Opracujemy Persony lub Protopersony.
• Wskażemy cele komunikacyjne dla marki i wytypujemy Touch Point (KPI) w ramach nowej strategii komunikacji.
• Utworzymy Mapę komunikacji, która będzie zawierać: lokalizacje komunikatów, przykładowe media.
• Plan operacyjny działań dla poszczególnych kanałów.
• Plan rekomendowanych działań marketingowych dla konkretnych marek.
W strukturach Agencji Firmowych Rewolucji mamy zespoły, które pomogą wdrożyć wszystkie założenia zaprojektowanej strategii marketingowej. Zbudujemy strony internetowe, wdrożymy działania mediowe lub Social Mediowe, przygotujemy kampanie reklamowe ukierunkowane na konkretny cel biznesowy.
Koszt opracowania strategii marketingowej to koszt od 12 000 netto. Cena może ulec zmianie, jeżeli konieczne będzie wykonanie zaawansowanych badań rynkowych, które wyceniamy po ocenie potrzeb firmy.
Jeżeli chcesz poznać koszty opracowania strategii marketingowej dla swojej firmy, umów się na bezpłatną konsultację i opisz nam swoją sytuację i potrzeby. Przygotujemy propozycję dedykowaną Twojej firmie.
Strona internetowa to wizerunek każdej firmy. Jej atrakcyjność wpływa na to jak, postrzegane jest Twoje przedsiębiorstwo. Pamiętaj – liczy się pierwsze wrażenie! Efekt WOW. Ale nie tylko! Strona internetowa to narzędzie, które z założenia ma realizować strategię marketingową, byś Ty jako przedsiębiorca mógł realizować swoje cele biznesowe.
Zadbaj o kilka ważnych szczegółów.
Strony tworzymy w oparciu o model AIDA, czyli reakcję klienta wobec Twojej oferty. To najlepszy z możliwych sposobów, by zaprojektować dla niego ścieżkę UX.
Zaprojektujemy Ci stronę zanim zaczniesz nad nią pracować. Przed rozpoczęciem prac kluczowe jest ustalenie informacji jakie chcesz przekazać swojemu potencjalnemu klientowi. Zatem niezbędne będą potrzeby, którymi kieruje się klient, co zamierza sprzedawać i jakie cele biznesowe stawia przed sobą. Leyout strony projektujemy z Adobe Acrobat lub Figma, co jednoznacznie pozwala przygotować i pracować nad projektem frontowym strony (to co widzi użytkownik).
Pokaż się z najlepszej strony, ponieważ to pierwsze kilka sekund decyduje o tym, czy klient zostanie z Tobą na dłużej, czy też nie. Przedstaw swoje doświadczenie oraz prace, którymi z dumą możesz się pochwalić. Informacje te warto umieścić na pierwszej stronie.
Twoja strona internetowa może być oczywiście znacznie bardziej rozbudowana. To czego najpewnien będzie szukał Twój klient, to informacji o firmie, wyszczególnienia usług lub produktów, którymi się zajmujesz oraz danych kontaktowych.
Pamiętaj, że to kluczowe miejsce do pozyskania danych potencjalnego klienta, jednak formularz kontaktowy musi być szybki i intuicyjny do wypełnienia, w przeciwnym razie Twój odbiorca szybko się zniechęci i zrezygnuje z próby nawiązania kontaktu.
Nie zapomnij także o dodaniu linków do swoich mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram tudzież Youtube, Twitter.
Jako Agencja dbamy o wyjątkowy design realizacji naszych klientów. Kierujemy się misją dostarczania narzędzi klientowi, aby mógł realizować swoje cele biznesowe.
Działamy nieszablonowo, dzięki czemu nasze projekty dostosowywane do wszystkich urządzeń mobilnych – Responsive Web Design. Dla naszych klientów tworzymy również panele administracyjne do zarządzania stroną i jej wyglądem – CMS.
Serwis internetowy dla Twojej firmy powinien być wyjątkowy. W naszej opinii powinien spełniać 3 najważniejsze role.
1. Wspaniały efekt wizualny, który będzie dawał poczucie elegancji, splendoru, czy też wyjątkowego wrażenia.
2. Efekt biznesowy, który pozwoli realizować klientom zakładane cele.
3. Efekt spełnienia, który pozwoli klientowi utwierdzić się w przekonaniu, że jego wybór był właściwy.
Rekomendacje to Twoja karta przetargowa
Dobrą praktyką, która w znaczącym stopniu podniesie wiarygodność Twojej firmy jest informacja o zrealizowanych usługach w postaci zdjęć lub filmów oraz rekomendacje wystawione przez dotychczasowych klientów.
Warto również uwzględnić zakładkę Blog, którą możesz wykorzystać dwojako. Po pierwsze – tworząc eksperckie posty w zakresie tematyki swoich usług udowadniasz, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i rzeczywiście klienci, którzy skorzystają z Twoich usług mogą liczyć na fachowe podejście. Po drugie – blog pomaga w naturalnym i bezpłatnym pozycjonowaniu Twojej strony. Pamiętaj jednak, aby w treści wykorzystać tzw. słowa i frazy kluczowe związane z profesją firmy. Frazy kluczowe to nic innego jak naturalne wyszukiwania zapytań formułowane przez odbiorców w Google. Umieszczenie ich w tekście zwiększa szansę dotarcia na Twoją stronę internetową.
Przedstaw swoją firmę w nieszablonowy sposób, który dodatkowo wzbudzi zaufanie Twojego odbiorcy. Nie bądź anonimowy. Pokaż swoją firmę od tzw. zaplecza. Wykorzystaj zdjęcia i opisz swój zespół, uzasadniając w jaki sposób może on pomóc zrealizować potrzeby Twojego klienta.
Zadbaj o jakość contentu – czyli zdjęć, filmów oraz treści, które pojawią się na Twojej stronie. Postaw na dobrej jakości materiały. Nic tak dobrze nie wpływa na wiarygodność firmy, jak profesjonalna sesja wizerunkowa pracowników oraz siedziby firmy. Dodawanie filmów robionych telefonem to strzał w kolano.
Zadbaj o spójność graficzną, czyli o to, aby każde elementy, które umieścisz na stronie współgrały ze sobą. Identyfikacja to również odpowiednio dobrane kolory, fonty oraz zdjęcia. Logo to również element identyfikacji graficznej. Wybierz 2-4 dominujące kolory i to nimi posługuj się na każdej podstronie.
Strona powinna być przede wszystkim przejrzysta i ma zachęcać do pozostania na niej nieco dłuższej. Najlepiej odbierane są strony bez nadmiaru informacji, wyskakujących popap’ów, zdjęć oraz filmów, a także z odpowiednio wyważoną kolorystyką. Chaos, nadmiar niepotrzebnych treści mogą zaszkodzić Twojej stronie, podobnie jak niedziałające przyciski call to action na banerach.
Pracę nad stroną powinieneś zacząć od ustalenia kim jest Twoja grupa odbiorcza. Jest to niezwykle istotne z tego względu, że to dla niej będziesz tworzył treści na stronie. Język korzyści, którym będziesz się posługiwał będzie odpowiadał na potrzeby Twojej grupy docelowej.
Zdecydowanie większa część odbiorców czyta treści przez telefon lub tablet, aniżeli przez komputer. Zadbaj więc o to, aby strona dobrze się wyświetlała się nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale na urządzeniach mobilnych różnych systemów takich jak Android lub IOS. Sprawdź czy grafiki i zdjęcia dobrze skalują się na telefonie.
Nie dodawaj również materiałów o dużej rozdzielczości ponieważ spowodują, że strona będzie otwierać się powoli tym samym zniechęcając klienta do czekania.
Pamiętaj o dodaniu informacji na temat zbierania danych o kliencie i opisz dokładnie jakie informacje, w jakim celu i w jaki sposób zbierane.
Twoja strona powstała w jakimś celu. Opisując swoje usługi wskaż swojemu potencjalnemu klientowi, kierunek dalszego działania. Poinstruuj go stosując język korzyści, w jaki sposób będziesz w stanie zrealizować jego potrzeby i co musi uczynić abyś mógł to zrealizować.
Dla nas jako Agencji Marketingowej najważniejsze jest, aby strona firmowa, którą projektujemy osiągała określone cele biznesowe tj. wzrost sprzedaży i wzrost świadomości marki.
Wychodzimy z założenia, że nowy serwis internetowy dla Twojej firmy to inwestycja, która zwróci Ci się i będzie osiągać wyznaczone cele. Nadrzędnym celem przed rozpoczęciem projektowania strony staje się analiza marketingowa, aby pomóc naszym klientom w wyborze najlepszych narzędzi marketingowych.
W ostatnim czasie duża część sprzedaży przeniosła się do Internetu. Firmy, aby wyjść tej konieczności naprzeciw, muszą dostosować swoje działania sprzedażowe poprzez uruchomienie sklepów internetowych. Pamiętaj jednak, że samo stworzenie sklepu nie gwarantuje sukcesu. Jak stworzyć dobrze funkcjonujący sklep i o czym pamiętać podczas tworzenia? W krótkim podsumowaniu, dobrze stworzony sklep internetowy sprawnie zrealizuje wszelkie procesy zakupowe, dlatego musimy zadbać o to, aby odpowiednio zbudowana ścieżka zakupowa doprowadziła naszego klienta do samego końca.
Bez względu na to, czy postawisz sklep na gotowym szablonie czy też zrobionym specjalnie pod Twoje potrzeby, pamiętaj o user experience czyli przyjaznym wyglądzie. Unikaj przesadnego nadmiaru informacji, niespójnych ze sobą zdjęć i grafik. Zbyt duża liczba wyskakujących okienek i reklam na temat promocji, zapisu do newslettera lub trudność w ich zamknięciu, będzie zniechęcać Twojego klienta do przechodzenia do kolejnych podstron. Wyważ więc liczbę informacji, którymi zamierzasz bombardować klienta.
Ten etap przy uruchamianiu własnego sklepu internetowego jest dość często pomijany przy starcie e-commerce. Jednak ta faza projektowania powinna być jedną z najważniejszych. Dokładne przeanalizowanie swojej grupy docelowej, sprawdzenie ich potrzeb oraz zachowań pozwala nam uniknąć błędów związanych ze złym dopasowaniem oferty.
Zadbaj o ciekawą ofertę – klient lubi mieć szeroki wybór, chcesz więc zatrzymać klienta na dłużej, zadbaj o odpowiedni przekrój produktów z danej kategorii. Przeanalizuj ofertę konkurencji, zweryfikuj jakie produkty możesz zaproponować, aby Twoja oferta mogła się wyróżniać oraz dopasuj swoje ceny do rynku.
Postaw na dobrej jakości zdjęcia. Warto, aby ich liczba oscylowała miedzy 2-4 sztuk. Zadbaj o funkcjonalność ich oglądania czyli powiększania i przewijania. Pamiętaj jednak, że zbyt duży rozmiar zdjęć spowolni działanie sklepu. Stwórz dobrej jakości, rozbudowane, a zarazem unikalne opisy. Kopiowanie opisów z innych stron, nie tylko może być plagiatem, ale źle wpływa na pozycjonowanie. Stosuj język korzyści dla klienta, czyli wyjaśnij mu, jak dana cecha produktu, stanie się korzyścią dla niego.
Zbuduj dobrze przeprowadzoną ścieżkę zakupową. Elementy, które klient napotyka po drodze to forma płatności oraz wybór formy dostawy.
Warto zaproponować klientom różne formy płatności. Prócz tradycyjnych przelewów oraz płatności za pobraniem, można zastosować szybkie płatności, a te ostatnie cieszą się największą popularnością.
Jedną z flagowych usług Agencji Marketingowej Firmowe Rewolucje jest prowadzenie działań w zakresie Zewnętrznego Działu Marketingu. To nowoczesna forma współpracy z podmiotami z obszaru Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Zlecenie zadań Agencji Marketingowej pozwala kierunkować procesy zarządcze na celach biznesowych. Usługi outsourcingowe to tak naprawdę wielkie wsparcie dla firm z każdej branży. Coraz więcej osób zleca zewnętrznym podmiotom wszelkie działania związane z promowaniem marki.
Korzystając z usług zewnętrznych specjalistów, zyskuje się profesjonalne działania marketingowe i dostęp do eksperta z zakresu marketingu bez konieczności zatrudniania go. To bardzo korzystne rozwiązanie, ponieważ nie trzeba utrzymywać w firmie stanowiska pracy i ponosić związanych z tym kosztów. Zarazem można skutecznie wypromować markę i osiągnąć wyższy poziom działań biznesowych.
Taka forma współpracy jest dużo bardziej elastyczna i wygodna. W efekcie możliwy jest rozwój firmy, a także poprawa jej wizerunku. To wszystko sprawia, że warto skorzystać z usług outsourcingu usług marketingowych.
Pozycjonowanie stron internetowych jest to działanie, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Dzieje się to za pomocą wybranych fraz kluczowych.
• Doświadczeniu w pozycjonowaniu stron od 2006 roku,
• Zespół wykwalifikowanych specjalistów,
• Autorskie strategie WebFir24 wynikające z licznych testów i obserwacji,
• Certyfikaty,
Pozycjonowanie obejmuje głównie działania związane z tworzeniem i optymalizacją treści na stronie oraz pozyskiwanie linków przychodzących.
Użytkownicy wpisują frazę, wynikającą z zainteresowania, a wyszukiwarka w wynikach przedstawia witryny, które pasują do zapytania. Algorytmy Google’a dbają o to, aby polecać użytkownikom strony, które będą zawierały odpowiednie informacje.
Aby uzyskać satysfakcjonujące efekty należy zbudować widoczność Twojej strony w sieci i w ten sposób pozyskać nowych klientów. W skład procesuj pozycjonowania wchodzą następujące elementy:
oceniamy widoczność strony w wyszukiwarce i badamy jej stan techniczny pod kątem wymaganych optymalizacji.
Wdrażamy strategie krótko i długoterminowe prowadzące do osiągnięcia etapowych pozycji w wyszukiwarce Google,
dostosowujemy strukturę strony wraz z optymalizacją danych pod kątem technicznych specyfikacji Google.
implementacja słów kluczowych w treści iodpowiednie linkowanie.
Prowadzimy działania pozyskujące nowe, wartościowe linki,
Tworzymy treści na Twoją stronę oraz na potrzeby contentu firmy.
Chcesz podnieść pozycję swojej strony internetowej w wyszukiwarkach zapytaj o wycenę
Media społecznościowe rozwijają się w dynamicznym tempie, odmieniły zarówno sposób komunikacji, jak i możliwość. To narzędzie, które daje ogromne możliwości. Przeciętnie człowiek potrafi spędzić na przeglądaniu internetu od 2 do nawet 6 godzin dziennie. Zrobiłeś już jakiś krok, żeby do Ciebie trafił? Nasza grupa zapewni Ci kreatywne pomysły, wiele angażujących kampanii, mnóstwo lajków i nowych followersów. Spójna komunikacja, którą dla Ciebie stworzymy, przyczyni się do konsekwentnego budowania wizerunku Twojej marki w internecie. Nie zapominajmy także o regularnych publikacjach. To dzięki nim klienci zauważą Twoje zaangażowanie i chętniej będą śledzili treści, które publikujesz. Skupimy się także na obrazach i grafikach, które także mają wpływ na pozytywny odbiór Twojej marki. Oferujemy spójny design z identyfikacją wizualną dobraną do Twojej marki.
• Opracowujemy długookresowe koncepcje w Social Media dla Twojej marki.
• Zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem profili firmowych w wybranych kanałach komunikacji wraz z uruchomieniem profilu.
• Zajmujemy się wzrostem sprzedaży i świadomości marki.
• Tworzymy grafiki oparte na identyfikacji wizualnej.
• Przygotowujemy i dodajemy treści.
• Prowadzimy kampanie marketingowe, mających na celu promocję Twojej marki oraz dotarcie do grupy docelowej. Zajmujemy się optymalizacją kampanii oraz remarketingiem.
Jeżeli masz problem z niskimi współczynnikami pozycji w wyszukiwarce Google., to powinieneś zlecić audyt specjalistom.
Przygotujemy dla Ciebie rozwiązania, dzięki którym strona będzie przyjazna dla użytkowników i widoczna w Google.
Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to zaawansowana analiza strony internetowej i czynników oddziałujących na jej kondycję w wyszukiwarce. Wynikiem audytu SEO jest dokument zawierający zalecenia, których wdrożenie poprawi działanie Twojej witryny. W kwestii obszaru prowadzonych działań, audyt SEO, jest szerokim pojęciem, ponieważ może nim być np. audyt strony mobilnej bądź audyt SEO sklepu internetowego.
Audyt strony internetowej obejmu je elementy OnSite (wewnątrz strony) i czynniki OffSite (elementy poza witryną).
• indeksowanie i komunikację witryny z botem wyszukiwarki, stopień indeksacji strony, łatwość indeksacji witryny przez roboty Google,
• dostosowanie modułów programistycznych (funkcjonalności witryny) do wymagań wyszukiwarek i oczekiwań użytkownika,
• strukturę serwisu i nawigację, stopień zagłębień, możliwość odnalezienia treści przez bota i użytkownika,
• linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne (linki w serwisie prowadzące do zewnętrznych stron),
• potencjał wyszukiwawczy witryny (ilość i jakość contentu) w porównaniu z konkurencją (benchmarking),
• zagrożenia wynikające z ewentualnego istnienia w serwisie duplicate content lub thin content,
• poprawność kodu HTML, prawidłowość ostylowania witryny CSS oraz wpływ wykorzystanych java scriptów na pozycjonowanie (waga i opóźnienia),
• poprawność plików .HTACCESS oraz ROBOTS.TXT, SITEMAP.XML,
• czas ładowania się witryny, rozmiar (wagę) strony, optymalizacja wagi contentu,
• dostosowanie witryny pod kątem urządzeń mobilnych wraz z szybkością ładowania się na tych urządzeniach,
• poprawność adresacji (w tym także przyjazność dla wyszukiwarek),
• poprawność tagów TITLE oraz DESCRIPTION,
• poprawność zamieszczonych nagłówków H1-H6,
• błędy zwracane przez Google Search Console,
• poprawność atrybutów ALT,
• wydajność infrastruktury serwerowej, szybkość pracy serwera i wykorzystanie Content Delivery Network,
• prawidłowe wdrożenie certyfikatu SSL,
• stopień i poprawność przekierowań i cachowania witryny,
• czynniki User Experience mające związek z oceną witryny przez robota wyszukiwarki,
• poprawność wdrożenia AMP,
• optymalizację plików graficznych wyświetlanych na stronie mających na celu osiągnięcie przez stronę jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania,
• optymalizację plików tekstowych (np.PDF) wyświetlanych na stronie,
• elementy rozszerzone, których zasadność użycia zależy od typu strony internetowej,
• dostosowanie strony do potrzeb pozycjonowania lokalnego,
• wdrożenie narzędzi niezbędnych w procesie pozycjonowania,
• widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania, czyli kondycję witryny w wyszukiwarce.
• ilość i jakość linków prowadzących do witryny,
• profil linkowania, czyli np. linki nofollow vs. dofollow, linki graficzne vs. tekstowe, linki brandowe,
• sygnały z social media związane z zaufaniem,
• reputacja witryny wraz ze stworzeniem listy linków niekorzystnych,
• analiza działań konkurencji,
W przypadku życzenie klienta przygotowujemy audyty powdrożeniowe, które pozwolą usprawniać prace pozycjonerskie nad stroną internetową
Pomyśl o swojej stronie internetowej. Zamów audyt
Głównym celem proponowanych przez nas Kampanii Leadowych jest wzrost sprzedaży produktów i usług.
Potencjalnym klientem zostaje osoba, która pozostawia dane kontaktowe w formularzu kontaktowym lub na stronie internetowej.
Działamy wielopłaszczyznowo i wykorzystujemy do tego dostępne kanały m.in. strony internetowe, social media, czy też narzędzia do masowych wysyłek maili.
Zaletą kampanii leadowych jest to, że istenieje możliwość pomiaru efektywności każdej kampanii.
Dzięki temu Zleceniodawca może więc samodzielnie ocenić, czy kampania przynosi oczekiwane rezultaty.
Prowadzona przez nas kampania leadowa opiera się przede wszystkim na strategii pozyskania nowych kontaktów.
Metodę, którą wykorzystujemy do projektowania kampanii promocyjnej to AIDA
A- Attention (przyciągać uwagę),
I – Interest (zainteresować produktem/usługą),
D – Desire (wywołać pragnienie),
A – Action (pobudzić działania do zakupu),
Metoda ta obrazuje sposób oddziaływania reklamy na konsumentów, przedstawia i wyjaśnia podstawy jej działania.
Działaniem, które staje się fundamentem to zidentyfikowanie grupy konsumentów i ich upodobań.
W ten sposób możemy zaprojektować treści, które będą dla nich atrakcyjne i ciekawe.
Zwiększa to prawdopodobieństwo pozostawienia swoich danych osobowych.
Metoda AIDA wyzwala użycia najdrobniejszych szczegółów. Jednym z nich jest przykucie należytej UWAGI.
Wykorzystujemy do tego wysokojakościowe kreacje wizerunkowe dostosowane do sytuacji, do panujących trendów na rynku, do okresu sezonowego.
Należy zapamiętać, że na ilość i jakość zebranych leadów wpływa szeroko pojęta obsługa klienta.
Działania sprzedażowe dostosowujemy do branży, w której funkcjonuje Zleceniodawca. Nie wszystkie sektory usług/produktów są we wszystkich kanałach. Najczęściej wykorzystywane do Google Ads, Facebook Ads, czy Linkedin Helper.
Kampania reklamowa Google Ads pojawia się we właściwym dla użytkownika miejscu i we właściwym dla niego czasie. Narzędzie to daje możliwość sterowania tymi wartościami, przez co z naszą pomocą dotrzesz do osób zainteresowanych Twoją ofertą.
Narzędzie reklamowe Google Ads jest efektywnym rozwiązaniem reklamowym w Internecie. Za pomocą linków sponsorowanych mamy możliwość uzyskania satysfakcjonujących efektów, nawet słabo wypozycjonowanym witrynom.
Google Ads umożliwia reklamowanie się w wyszukiwarkach Google oraz w sieci reklamowej, do której należą strony internetowe, sklepy internetowe, aplikacje i filmy. Mamy możliwość zaprojektowanie reklam tekstowych, reklamy displayowej, które wizualnie dopasowują się do stron, na których są wyświetlane.
Reklama tekstowa wymaga dostosowania słów kluczowych, po których następuje wyszukiwanie. W miejscu linków sponsorowanych mamy możliwość konkurowania z firmami, które stawiają na dynamiczny rozwój swojego biznesu.
Znana pod nazwą linku sponsorowanego, to reklama, która wyświetla się powyżej i poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google oraz na stronach korzystających z mechanizmów Google. Inaczej mówiąc, reklama odpowiada na potrzebę danej chwili, czyli tuż po wpisaniu przez użytkownika fraz kluczowej dotyczącej produktu czy usługi.
Jednym z kluczowych działań przy kampaniach tekstowych jest mierzenie efektywności reklam, dlatego informujemy naszych klientów i doradzamy im co w kolejnym kroku możemy zrealizować.
Na życzenie klienta sporządzamy i dostarczamy dokładne raporty, by ocenić kampanię z różnych perspektyw
Projektujemy aplikacje mobilne, z nastawieniem na cele biznesowe. Tworzymy przemyślaną koncepcję, w technologii dopasowanej do Twojego modelu biznesowego.
Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić?
Tworzenie aplikacji mobilnych poprzez wykorzystanie platformy Google to sposób na przedstawienie Twojej firmy ponad 2 bilionom użytkowników Androida.
Otrzymujesz kompleksowe wsparcie na każdym etapie projektu, co pozwala zaprojektować oprogramowanie dopasowane do potrzeb użytkownika.
Tworzenie aplikacji na IOS pozwoli wykorzystać funkcjonalności, jakimi dysponuje platforma Apple. Odpowiadamy za tworzenie aplikacji w tej technologii –intuicyjnych produktów oraz bezawaryjnych rozwiązań, które spełnią oczekiwania wymagających użytkowników iOS.
Aplikacje mobilne na Android oraz iOS to nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Aplikacje wieloplatformowe Android oraz IOS powstają przy użyciu technologii, które cechują wydajność, niezawodność i szybkość działania.
Zapytaj o bezpłatną wycenę
Witryny internetowe projektujemy, by nasi klienci mogli realizować swoje cele biznesowe. Do celów biznesowych należy: pozyskiwanie leadów lub też wzmożona sprzedaż ze strony. Audyt użyteczności pozwala weryfikować na ile elementy witryny (układ, komunikaty, elementy interaktywne, nawigacja strony, wygląd graficzny) sprzyjają realizacji określonych celów przez użytkowników. Chcąc zwiększyć wszelkie współczynniki na stronie, jak współczynnik konwersji, czas użytkownika na stronie, współczynnik odrzuceń, liczba odsłon, to usługa audytu UX jest dla Ciebie.
Audyt UX to badanie pod kątem dostosowania do potrzeb potencjalnych klientów w obszarze działania firmy i realizacji celów. Audytor ma za zadanie określić elementy utrudniające klientom zrealizowanie określonego zadania. I tu możemy jasno określić z jakimi elementami klienta ma problem tj. wyszukanie produktu, dodanie go do koszyka oraz finalizacja transakcji.
Celem audytu UX jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, jakich zmian należy dokonać, aby serwis stał się skuteczniejszy.
Zmiany mogą dotyczyć szaty graficznej i językowej (akcenty, kolory i typografia) oraz technicznej – szybkość ładowania na poszczególnych urządzeniach mobilnych. Ważną rolę spełnia również komunikacja na stronie, czy jest przystosowana do grupy docelowej klienta. I tu użyteczne stają się treści przycisków, formy nagłówków i przyciski CTA wzywające do działania.
Jako specjalista w dążeniu do skuteczności witryn stosujemy różne techniki badawcze. Jedną z nich jest stosunkowo prosta do przeprowadzenia to analiza heurystyczna. Polega na weryfikacji zgodności witryny z założonymi heurystykami – uniwersalnymi użyteczności. Drugą formą badania jest podejście poznawcze tzw. wędrówka po stronie (cognitive walkthrough). Służy ocenie procesów w ujęciu dynamicznym poprzez analizę pewnych scenariuszy. Analizowanie UX może opierać się na wywiadach z użytkownikami, analizie zapisów korzystania ze strony internetowej (zapisy wideo, heatmapy, clickmapy) i danych z narzędzi typu Google Analytics lub HotJar. Istnieje wiele programów do analizy UX, każde wnosi wiele pozytywnych informacji, jednak i tak wnioski końcowe opracowane są na bazie doświadczenia analityka.
Na końcu powstaje raport. Zawiera on ocenę badanych elementów i wskazówki dotyczące poprawy sytuacji. Jego objętość uzależniona jest od typu analizy i struktury badanego serwisu oraz liczby zdiagnozowanych błędów. Raport dostarcza szeregu rekomendacji do zmian, dzięki czemu możliwa jest skuteczna poprawa jakości strony w zakresie UX. Oczywiście raport nie jest równoznaczny z przygotowaniem projektu nowej strony – np. makiet poszczególnych widoków czy nowej propozycji architektury informacji. Takie działania mogą zostać zrealizowane w kolejnym kroku.
Stworzymy Logo, które wyróżni Cię z tłumu, ale będzie spójne z wartościami Twojej marki. Dzięki dobrem u projektowi zakodujemy w umyśle odbiorcy takie skojarzenia, na których nam zależy, aby marka była z nimi kojarzona. Tworzymy przemyślane, funkcjonalne znaki firmowe, dostosowane do wizerunku Twojej marki oraz potrzeb grupy docelowej.
1
Każdy projekt logo rozpoczynamy od uzyskania informacji z briefu, które pozwolą nam spełnić założoną koncepcję projektu oraz wpłynąć na efekt końcowy naszej pracy.
2
Kolejnym etapem jest analiza rynku i konkurencji. Proces ten pozwala nam poznać, jak prezentują się inne marki działające w tej samej branży. Na celownik bierzemy wizerunek konkurencji, trendy, które aktualnie panują na rynku oraz robimy research upodobań graficznych. Dzięki temu, jesteśmy w stanie nakreślić, jaka powinna być stylistyka projektu, aby zapadła w umyśle widza. Po tak przeprowadzonej analizie ustalamy z Klientem czy logo będzie nowoczesne, tradycyjne, minimalistyczne czy rustykalne
3
Na tym etapie, wiemy już do jakiej stylistyki dążymy, więc przystępujemy do szkicowania.
To etap, w którym nasz grupa debatuje nad faworytem i typuje najlepsze koncepcje, spełniających wszystkie wytyczne. Stworzone szkice przenoszone są do programu graficznego.
4
Po wybraniu najlepszych projektów, tworzymy prezentację dla Klienta w kilku wersjach (na białym tle, na dodatkowym kolorze, w wersji pionowej, poziomej) oraz mockupy, które pasują do tematyki działalności Klienta.
5
Etap ten polega na weryfikacji przez Klienta. W tym momencie omawiamy wybrane i przygotowane propozycje, ustalamy faworyta oraz dalsze działania, czyli ewentualne poprawki i dopieszczenie projektu.
6
Wybraną wersję szlifujemy i ostatecznie przedstawiamy Klientowi. Efekt końcowy jest przygotowany zgodnie z kryteriami wizerunku wartościowej marki. Zaprojektowane logo Klient może wykorzystać na stronie internetowej, wizytówkach, banerach, w katalogach firmowych czy wszelkich innych materiałach promocyjnych.
Tworzenie wizerunku to złożony proces, nad którym warto merytorycznie popracować.
Właściwe skojarzenia, wizerunek, rozpoznawalność- te 3 elementy stanowią fundament firmy. To właśnie one mówią o sposobie postrzegania marki przez odbiorców. Postaramy się, aby Twoja marka była pierwszym skojarzeniem klienta, kiedy pomyśli o danym produkcie czy usłudze. Zadbamy o to, żeby stworzone przez nas projekty były funkcjonalne i szybkie do wdrożenia.
Tworzona przez nas oprawa graficzna jest profesjonalnie dobrana, tak by klienci zapamiętali markę i zbudowali w swojej świadomości jej określony wizerunek. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze! Tworząc plan identyfikacji wizualnej skupiamy się na tym, aby sterować emocjami klientów sugerując im pożądany obraz firmy i jej produktów/usług. Na tym etapie bardzo ważne jest, aby w pełni połączyć umiejętności graficzne wraz z odpowiednim podejściem marketingowym.
System identyfikacji wizualnej zawiera następujące elementy:
• Loga lub logotypy
• kolorystykę i typografię
• materiały marketingowe i reklamowe
• media cyfrowe oraz społecznościowe
• prezentację oraz ofertę
• gadżety firmowe
W tym etapie rozpoznajemy Twoje potrzeby, przeprowadzamy dokładny wywiad i opracowujemy strategię marketingową. Sprawdzamy jakie są główne cele i wartości marki, do kogo kierowany jest produkt lub usługę oraz jakie skojarzenia, styl i wizerunek chcemy prezentować konsumentom. Pozwala to na opracowanie kompletnego planu, stworzenie identyfikacji.
Dzięki zebranym informacjom w poprzednim etapie, opracowujemy propozycję nazwy nowej marki, kolorów i typografii np. na wizytówkach, opakowaniach i materiałach marketingowych. Prace nad logo odbywają się w podobnym cyklu. Ten etap kończy się wyborem ostatecznej wersji znaku.
Ten etap jest bardzo szczegółowy. Pracujemy nad zaplanowaniem całego wizualnego i marketingowego otoczenia marki. Wypracowany charakter logo to wstęp do rozszerzenia identyfikacji wizualnej na cały system wizualny, którym będzie posługiwać się Twoje przedsiębiorstwo.
Po akceptacjach i wszelkich korektach, nasi graficy zajmują się wdrożeniem całego planu identyfikacji wizualnej poprzez umieszczanie jej na stronie internetowej Twojej marki czy w social mediach lub kierując materiały do druku.
Atrakcyjna grafika na Twoich social mediach, nowoczesna i funkcjonalna strona internetowa, baner przykuwający uwagę czy opakowanie wyróżniające się na sklepowej półce- to oferta, która jest skierowana do firm nie posiadających wewnętrznego działu grafików.
Zatrudnienie kilkunastu grafików, specjalistów od UX i marketingu wiąże się z bardzo dużymi kosztami stałymi. Tworząc w Twojej firmie dział, który miałby się zajmować tylko projektami graficznym nie będzie ekonomiczne. Decydując się na współpracę z naszą grupą, płacisz tylko za usługę jaką wykonaliśmy dla Twojej firmy. Koszty pracownicze Cię nie interesują.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
• Materiały do druku (katalogi, ulotki, plakaty)
• Identyfikację wizualną
• Projekt serwisów www
• Media cyfrowe oraz społecznościowe
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Szukasz swojej szansy na rozwój biznesu? Skontaktuj się z Nami jesteśmy gotowi do działania! Wypełnij formularz, a odpowiemy w ciągu 48h. Możesz też zadzwonić (pon.-pt. 8.00-16.00): Tel. +48 504 128 984
Wyślij formularz