logo
logo

Grupa Strategiczna Firmowe Rewolucje

Marketingiem zajmujemy się od blisko 20 lat.

tower
Naszym celem jest wzmacnianie pozycji rynkowej naszych Klientów. Tworzymy strategie marketingowe, które realizują cele biznesowe. Długoletnie doświadczenie pozwoliło wypracować nam cztery filary wartości:

1. Połączenie teorii i biznesu – O marketingu wiemy niemal wszystko, a wciąż się dokształcamy ;-) Wypracowaliśmy modele łączące teorie i praktykę, dzięki czemu nasze instrumenty spełniają najważniejsze standardy jakościowe.

2. Wyjątkowi ludzie – tworząc Grupę Strategiczną zadbaliśmy o detale. Każdy specjalista wnosi innowacyjne rozwiązania w rozwój marketingowy, ale i tworzą wyjątkową ATMOSFERĘ. Ludzie ponad wszystko.

3. Customizacja – klient nasz Pan, wiemy jak poznać jego potrzeby i zastosować właściwe procesy marketingowe. Dzięki nim uzyskuje pełną satysfakcję, jak i rezultaty biznesowe.

4. Wyjątkowe rozwiązania – nasze pomysły niekończące są. Grupa kreatywnych marketerów znajdzie dla Ciebie rozwiązania szyte na miarę w każdym zakresie tj. strategicznym, komunikacyjnym, czy technologicznym. Nasze wartości pozwalają nam tworzyć nieszablonowe rozwiązania rynkowe. Tworzymy Zespół Specjalistów z każdego obszaru marketingowego, by zapewnić kompleksowość oferty. Osiągamy cele biznesowe dla naszych klientów.

Generujemy wzrost sprzedaży, budujemy silne marki.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

Misją naszej Grupy jest tworzenie narzędzi marketingowych, aby nasi Klienci mogli realizować cele biznesowe.

Misją naszej Grupy jest tworzenie narzędzi marketingowych, aby nasi Klienci mogli realizować cele biznesowe.

Nasi specjaliści uczestniczą w kursach i szkoleniach edukując naszych Klientów. Świat marketingu to dynamiczny obszar, stąd wdrożyliśmy zarządzanie projektowe, aby móc nadawać tempo wdrożeń marketingowych.

Andrzej Meler Prezes Zarządu od dekady wykłada marketing strategiczny na Uczelniach i Uniwersytetach w Polsce, co jeszcze wzmacnia pozycję rynkową Grupy Strategicznej Firmowe Rewolucje.

Działania kierujemy głównie do firm MŚP, które potrzebują zintegrowanego i rozbudowanego działania strategicznego. Wdrożenie marketingowe dla Klientów rozpoczynamy od badań i analiz co pozwala na gruntowne poznanie specyfiki Organizacji. Nad całością czuwa Zewnętrzny Dyrektor Marketingu, który spaja działania wielu specjalistów z odmiennych obszarów.

Oferujemy pełne wdrożenie marketingu strategicznego

Skontaktuj się z nami lub
napisz o wycenę

avatar
FIRMOWE REWOLUCJE

ANDRZEJ MELER

Chief Executive Officer
avatar
FIRMOWE REWOLUCJE

ANNA WOJEWÓDZKA-MELER

General Manager - Departament Marketingu i Departament Technologiczny
avatar
FIRMOWE REWOLUCJE

MICHAŁ ROZKRES

Główny Analityk Departamentu ds. Promocji
avatar
FIRMOWE REWOLUCJE

PAULINA SURDAK

Project Manager - Departament MARKETINGU
blog

Wdrażenie Marketingu, czy Marketingu Strategicznego?

Wdrażanie Marketingu, czy Marketingu Strategicznego. Kluczowe Wyzwania Dla Współczesnych B2B. W obliczu zmieniającego się świata biznesu, konkurencja staje się coraz bardziej zacięta. Firmy muszą stale doskonalić swoje strategie marketingowe i taktyki, aby utrzymać się na rynku. W tym kontekście pojawia się pytanie: czy firmy powinny skupić się na wdrażaniu tradycyjnych działań marketingowych, czy też zainwestować […]
blog

7 kroków do stworzenia skutecznej strategii komunikcji dla marki?

Jak napisać strategię komunikacji dla marki w 7 krokach. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa) muszą wypracować skuteczną strategię komunikacji marki. Aby wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę klientów. W tym artykule omówimy kluczowe kroki, jakie należy podjąć przy tworzeniu strategii komunikacji marki dla MŚP, z naciskiem na strategię marketingową […]
blog

Jak stworzyć skuteczną strategię komunikacji marki?

Kluczowa Rola Modelu PESTEL w Strategii Komunikacji w Grupie Strategicznej Firmowe Rewolucje Wprowadzenie: Na konkurencyjnym rynku, zdolność marki do skutecznego przewidywania i reagowania na zmienne czynniki zewnętrzne staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. W tym kontekście model PESTEL (polityczne, ekonomiczne, społeczne, technologiczne, ekologiczne i legalne) odgrywa niezaprzeczalną rolę w kształtowaniu strategii komunikacji marki i […]
logo
icon
Warszawa, 00-640, ul. Mokotowska 1