Zbuduj zaufanie do swojej marki dzięki stronie internetowej.

Strona internetowa to wizerunek każdej firmy. Jej atrakcyjność wpływa na to jak, postrzegane jest Twoje przedsiębiorstwo. Pamiętaj – liczy się pierwsze wrażenie! Ale nie tylko! Aby witryna firmy była mogła być dobrze pozycjonowana, koniecznie musisz zadbać o kilka kluczowych elementów.

Najpierw zaprojektuj stronę, czyli przemyślane menu

Zaprojektuj stronę zanim zaczniesz nad nią pracować. Przed rozpoczęciem prac kluczowe jest ustalenie informacji jakie chcesz przekazać swojemu potencjalnemu klientowi.

Portfolio i oferta

Pokaż się z najlepszej strony, ponieważ to pierwsze kilka sekund decyduje o tym, czy klient zostanie z Tobą na dłużej, czy też nie. Przedstaw swoje doświadczenie oraz prace, którymi z dumą możesz się pochwalić. Informacje te warto umieścić na pierwszej stronie.

Zakładki

Twoja strona internetowa może być oczywiście znacznie bardziej rozbudowana. To czego najpewnien będzie szukał Twój klient, to informacji o firmie, wyszczególnienia usług lub produktów, którymi się zajmujesz oraz danych kontaktowych.

Kontakt

Pamiętaj, że to kluczowe miejsce do pozyskania danych potencjalnego klienta, jednak formularz kontaktowy musi być szybki i intuicyjny do wypełnienia, w przeciwnym razie Twój odbiorca szybko się zniechęci i zrezygnuje z próby nawiązania kontaktu.
Nie zapomnij także o dodaniu linków do swoich mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram tudzież Youtube, Twitter. 

Jesteśmy Agencją Marketingową z 10 letnim doświadczeniem. Wykonaliśmy ponad 500 zaprojektowanych przez Nas serwisów internetowych. Każdy jest inny, każdy wyjątkowy. Każdy wpasowuje się w aktualne trendy. 

Jako Agencja dbamy o wyjątkowy design realizacji naszych klientów. Kierujemy się misją dostarczania narzędzi klientowi, aby mógł realizować swoje cele biznesowe.

Działamy nieszablonowo, dzięki czemu nasze projekty dostosowywane do wszystkich urządzeń mobilnych – Responsive Web Design. Dla naszych klientów tworzymy również panele administracyjne do zarządzania stroną i jej wyglądem – CMS.

Serwis internetowy dla Twojej firmy powinien być wyjątkowy. W naszej opinii powinien spełniać 3 najważniejsze role:

  1. Wspaniały efekt wizualny, który będzie dawał poczucie elegancji, splendoru, czy też wyjątkowego wrażenia. 
  2. Efekt biznesowy, który pozwoli realizować klientom zakładane cele. 
  3. Efekt spełnienia, który pozwoli klientowi utwierdzić się w przekonaniu, że jego wybór był właściwy. 

Rekomendacje to Twoja karta przetargowa

Dobrą praktyką, która w znaczącym stopniu podniesie wiarygodność Twojej firmy jest informacja o zrealizowanych usługach w postaci zdjęć lub filmów oraz rekomendacje wystawione przez dotychczasowych klientów.

 

Blog i jego istota.

Warto również uwzględnić zakładkę Blog, którą możesz wykorzystać dwojako. Po pierwsze –  tworząc eksperckie posty w zakresie tematyki swoich usług udowadniasz, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i rzeczywiście klienci, którzy skorzystają z Twoich usług mogą liczyć na fachowe podejście. Po drugie – blog pomaga w naturalnym i bezpłatnym pozycjonowaniu Twojej strony. Pamiętaj jednak, aby w treści wykorzystać tzw. słowa i frazy kluczowe związane z profesją firmy. Frazy kluczowe to nic innego jak naturalne wyszukiwania zapytań formułowane przez odbiorców w Google. Umieszczenie ich w tekście zwiększa szansę dotarcia na Twoją stronę internetową.

Język korzyści i tożsamość firmy

Przedstaw swoją firmę w nieszablonowy sposób, który dodatkowo wzbudzi zaufanie Twojego odbiorcy. Nie bądź anonimowy. Pokaż swoją firmę od tzw. zaplecza. Wykorzystaj zdjęcia i opisz swój zespół, uzasadniając w jaki sposób może on pomóc zrealizować potrzeby Twojego klienta.

Jakość ma znaczenie

Zadbaj o jakość contentu – czyli zdjęć, filmów oraz treści, które pojawią się na Twojej stronie. Postaw na dobrej jakości materiały. Nic tak dobrze nie wpływa na wiarygodność firmy, jak profesjonalna sesja wizerunkowa pracowników oraz siedziby firmy. Dodawanie filmów robionych telefonem to strzał w kolano.

 

Spójna identyfikacja graficzna

Zadbaj o spójność graficzną, czyli o to, aby każde elementy, które umieścisz na stronie współgrały ze sobą. Identyfikacja to również odpowiednio dobrane kolory, fonty oraz zdjęcia.  Logo to również element identyfikacji graficznej. Wybierz 2-4 dominujące kolory i to nimi posługuj się na każdej podstronie.

 

 

Przyjazny wygląd, czyli user experience strony

Strona powinna być przede wszystkim przejrzysta i ma zachęcać do pozostania na niej nieco dłuższej. Najlepiej odbierane są strony bez nadmiaru informacji, wyskakujących popap’ów, zdjęć oraz filmów, a także z odpowiednio wyważoną kolorystyką. Chaos, nadmiar niepotrzebnych treści mogą zaszkodzić Twojej stronie, podobnie jak niedziałające przyciski call to action na banerach.

Ustal grupę docelową

Pracę nad stroną powinieneś zacząć od ustalenia kim jest Twoja grupa odbiorcza. Jest to niezwykle istotne z tego względu, że to dla niej będziesz tworzył treści na stronie. Język korzyści, którym będziesz się posługiwał będzie odpowiadał na potrzeby Twojej grupy docelowej.

Responsywność strony

Zdecydowanie większa część odbiorców czyta treści przez telefon lub tablet, aniżeli przez komputer. Zadbaj więc o to, aby strona dobrze się wyświetlała się nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale na urządzeniach mobilnych różnych systemów takich jak Android lub IOS. Sprawdź czy grafiki i zdjęcia dobrze skalują się na telefonie.

Nie dodawaj również materiałów o dużej rozdzielczości ponieważ spowodują, że strona będzie otwierać się powoli tym samym zniechęcając klienta do czekania.

Rodo oraz cookies

Pamiętaj o dodaniu informacji na temat zbierania danych o kliencie i opisz dokładnie jakie informacje, w jakim celu i w jaki sposób zbierane.

Call To Action czyli wezwanie do działania

Twoja strona powstała w jakimś celu. Opisując swoje usługi wskaż swojemu potencjalnemu klientowi, kierunek dalszego działania. Poinstruuj go stosując język korzyści, w jaki sposób będziesz w stanie zrealizować jego potrzeby i co musi uczynić abyś mógł to zrealizować.

Dla nas jako Agencji Marketingowej najważniejsze jest, aby strona firmowa, którą projektujemy osiągała określone cele biznesowe tj. wzrost sprzedaży i wzrost świadomości marki.

Wychodzimy z założenia, że nowy serwis internetowy dla Twojej firmy to inwestycja, która zwróci Ci się i będzie osiągać wyznaczone cele. Nadrzędnym celem przed rozpoczęciem projektowania strony staje się analiza marketingowa, aby pomóc naszym klientom w wyborze najlepszych narzędzi marketingowych.

Nasze realizacje

Skontaktuj się z nami lub napisz o wycenę

Zadzwoń do nas: +48 504 128 984, napisz: biuro@firmowerewolucje.pl lub skorzystaj z formularza poniżej: